εν συντομία.
….ότι βλέπουμε …. το αισθανόμαστε ….
Ο σχεδιασμός εσωτερικών και εξωτερικών χὠρων, αυτόν ακριβώς το σκοπό θα πρέπει να υπηρετεί! Αυτή είναι και η μοναδική, ίσως, σκέψη που έχω στο μυαλό μου όταν σχεδιάζω, προσπαθώντας πάντα να μεταφέρω το όποιο συναίσθημα απαιτείται σε ένα χώρο ….. γιατί συνήθως ότι είναι αισθητικά θετικό είναι και πρακτικά σωστό!
Όντας φοιτήτρια ακόμα στη Σχολή Αρχιτεκτόνων του Ε.Μ.Π., εστίασα περισσότερo στη διαμόρφωση εσωτερικών χώρων. Το ενδιαφέρον μου για τη σκηνογραφία πρωτοεκδηλώθηκε στα δύο τελευταία έτη των σπουδών μου, οπότε και οι επιλογές των μαθημάτων και εργασιών μου ήταν ανάλογες. Με το πέρας των σπουδών μου, η επιθυμία, η αναζήτηση και τελικά η επίτευξη της ένταξης του μαθήματος σκηνογραφίας στο πρόγραμμα σπουδών της σχολής έδρασαν καταλυτικά στις περαιτέρω, επαγγελματικές πια, επιλογές μου.
Και από τη θεωρητική προσέγγιση της σκηνογραφίας, μέσα από την έρευνα και συγγραφή του βιβλίου του μαθήματος αυτής στη σχολή των αρχιτεκτόνων, βρέθηκα στον πραγματικό χώρο της τέχνης της σκηνογραφίας, στη μελέτη και κατασκευή σκηνικών, τόσο στο χώρο του θεάτρου όσο και του μουσικού θεάματος. Για πάνω από 12 χρόνια το βιογραφικό αυτής της διαδρομής, σε στενή συνεργασία με τον σκηνογράφο Μανόλη Παντελιδάκη, μετρά αμέτρητες σκηνογραφικές παρουσίες και συνεργασίες με πολλούς καταξιωμένους, ηθοποιούς, μουσικούς, τραγουδιστές. Παράλληλα, με απασχόλησε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα το Υπουργείο Πολιτισμού στη Διεύθυνση Αναστήλωσης Αρχαίων Μνημείων, αλλά στο τέλος με κέρδισε αυτή η αίσθηση της εγρήγορσης και του εφήμερου, που διέπουν μια διαδικασία σκηνικής μελέτης και κατασκευής. Πρόκειται για κάτι μοναδικά απερίγραπτο….
Τα τελευταία χρόνια η παρουσία μου στο σχεδιαστικό χώρο είναι πιο “ελεύθερη”, περιέχει γενικά την έννοια του interior design, κυρίως για επαγγελματικούς χώρους (γραφεία, cafe-εστιατόρια, εκθεσιακά περίπτερα, εμπορικά καταστήματα). Παράλληλα, ασχολούμαι με το σχεδιασμό επίπλων και επιτοίχιων art μοτίβων.
Η έμπνευση και οι ιδέες μου απευθύνονται σε όποιον θέλει να αισθάνεται περισσότερα από ότι στην πραγματικότητα βλέπει.
Αφροδίτη Π.